Telegram oo telegram..

Dulu saya tak tahu sangat apa fungsi telegram ni...
Tapi sejak dua menjak ni barulah saya tahu...
Fungsinya serupa je macam wassap..
Dulu rasa macam membazir je install telegram ni...
Yalah sebabnya ramai kawan saya yang tak ada telegram..
So jarang sangat saya guna...
Tetapi sejak dah tahu ada fungsi lain kat telegram ni...saya jadi excited pula...
Cuma ada lebih sedikit kelebihannya yang saya nampak.....
Kita boleh join channel apa pun...
Tapi dengan syarat kita ada akaun twitter..
So saya memang ada akaun twitter..
dengan menjadi follower kepada orang tertentu, kita akan dapat join channel mereka suggest kan...
Dengan Join channel tersebut kita akan dimaklumkan dengan sebarang info atau maklumat yang berkaitan channel itu.
So saya banyak mengikuti channel berunsur motivasi...
Alhamdulillah rupanya banyak kelebihan yang saya dapat..
Walaupun tak kenal admin nya, itu tak penting...
Apa yang penting kata-kata semangat yang diberikan dapat memberikan motivasi kepada saya setiap hari..
Saya akui sekarang banyak hikmah yang saya dah nampak atas apa yang berlaku...
Allah gantikan kesedihan Dan kedukaan saya dengan sejuta rahmat serta kegembiraan apabila saya redha akan sesuatu..
Thanks to admin for all channel that I have join...

#thefaizibrahim
#lucaspeebo
#inspirasee
#tarbiahsentap
#aimanbanna
#abangbikai
#roadbacktoAllah


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!