I'm not coffee addict

Hahahaha..
Tajuk tak boleh blaah kan...
Tapi apa yang nak di share ialah bagaimana saya boleh terjebak minum coffee ni...
Pada hal saya bukan peminat kopi...
Lagi-lagi kopi o yang hitam pekat tu...
Memang tak masuk la kat tekak..
Saya masih boleh minum coffee 3 in 1 tu...
But not nescafe ek...sebab saya akan pening kepala bila meminumnya...
Start try minum LA coffee...
And then terpandangkan iklan mineral coffee yang di post di FB my friends...
Ramai yang jadi dealer rupanya..
Luckily cerita dekat adik, so malam tadi dia bawa balik satu kotak dia beli dengan kawan dia...thank you my sister....
Satu Kota RM 25 ada 20 sachets..
Mahal jugak kan...
Rasanya not bad....
Sedap..baru tadi pagi minum sebelum nak pergi kerja...
Bagi saya tenaga...
Tapi tunggu lah dulu..baru minum satu sachet je...
Kalau ada perubahan yang positif kepada saya, saya akan share...
Coffee ni rupanya product Hai O...




Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!