Lalala kerja oo kerja...

Setelah hampir 6 hari bercuti, esok bermulalah rutin harian seperti biasa...
Iaitu mencari rezeki @ bekerja..
Huwaa....bertabahlah...
Back to normal...
Perkara yang saya kena hadapinya macam biasa...
Memang betul la, kerja seperti saya ni memang kena ambil masa untuk bercuti dalam tempoh masa tertentu untuk merehatkan diri, minda Dan emosi...
Ya lah kerja berhadapan dengan karenah manusia kan...
Yang penting teringat satu kata-kata seorang kawan yang pekerjaan kami ini adalah satu jihad...
So jangan pernah berputus asa kerana besar ganjaran yang kita akan perolehi..
InshaAllah kalau kita sentiasa ikhlas...
Kata-kata itulah yang saya pegang untuk menaikkan motivasi saya..
Faiz cakap kena sentiasa move on..
Ya...saya buat dan saya akan terus berusaha..




Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!