Akhirnya bertemu jodoh

Selamat pengantin baru Shareena..
Dia adalah coursemate saya masa di UiTM Melaka..
Hari ni majlis dia di Bandar Baru Uda..
Sorry tak dapat attend..
Kalau dulu masa study selalu nampak dia couple dengan seorang budak lelaki ni...
Tapi tak ada jodoh..budak lelaki tu pun dah kahwin dulu..
Shareena ni pun dulu duduk depan bilik saya je...
Rata2 semua coursemate saya sambung degree lebih habis diploma...
So masing-masing kerja best..
Dia pun kerja di Bank Negara Malaysia.
Rezeki masing-masing kan...
You are so beautiful today...
Enjoy the journey as husband and wife..

Cantik kan..semoga berbahagia selamanya..

Diaorang ni juga semua adalah coursemate saya...rindu uollss..


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!