Saya memang stalker..hahaha!

Sebenarnya seronok tau jadi stalker ni...
.
Jangan fikir negatif ek...
Saya suka stalk fb someone yang saya dah lama tak jumpa..
.
Maybe saudara mara...
.
Maybe juga yang tak ada kena mengena dengan kehidupan saya...
.
Friends or relatives of my friends...
.
Sebabnya bila kita admire or excited to know someone...kita nak tahu siapakah orang-orang penting dalam kehidupan mereka...
.
Selalunya mereka adalah orang-orang yang boleh mendatangkan aura positif dalam kehidupan saya..
.
Suka melihat kebahagiaan mereka...
.
Kejayaan anak-anak mereka...
.
Betapa bertuahnya mereka kan...
That's make me being curious...
.
Jadi tak mustahil untuk kita kecapi kebahagiaan seperti mereka kan...
.
Tetapi dengan cara kita tersendiri..
.
Saya ingin jadi wanita terbahagia..





Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!