Alhamdulillah..Allah permudahkan..

Memang betul kan...
Bila kita belajar melupakan semua...
Kembali kepada Pencipta....
Kita akan rasa tenang.....
.
Walaupun banyak cabaran yang dihadapi hari ini...
.
Dengan datang kerja komputer tak boleh on...
.
Nak set up untuk meeting...
.
Kerja urgent yang last minute diminta...
.
Saya sangat sibuk.....
.
dan disitulah saya belajar melupakan perkara yang tidak sepatutnya difikirkan....
.
Serta belajar memaafkan diri sendiri...
.
dan juga orang lain....
.
Mungkin berkat berpuasa pada hari ini kan...
.
Maka saya akan teruskan untuk sepanjang minggu ini...
3 hari je lagi.....
Ini juga latihan rohani untuk diri saya....
Semoga Allah terus bagi saya kekuatan....
.
Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya kan..
Ya..
Saya akan bagi dia masa untuk berfikir...
Kalau perlu mengalah, maka tak ada salahnya...
But i have to be strong....
Peace....
Syukran Ya Allah...


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!