Hijrahlah kalau.....

Soal Hijrah ni satu keputusan yang sangat berat...
Yupp...kalau kita nak dapatkan sesuatu, kita mesti sanggup korbankan sesuatu....
Hijrah memerlukan pengorbanan...
9 tahun yang lalu saya selesa berada di persekitaran itu...
Tetapi saya mengambil keputusan berhijrah setelah rasa bosan dan tertekan dengan persekitaran...
Lama nak tunggu rasa bosan tu....9 tahun kan..baru rasa bosan..
Tetapi kini...perlukah saya berhijrah lagi...
Sebabnya ianya sangat menyesakkan saya...
Persekitaran kini banyak membantu dan memberikan cabaran kepada saya...
But something happen...and I can't avoid from nothing happen..
Aura negatif akan terus menghantui my whole life...
Rasa tak diterima Dan menjadi penyebab kepada masalah dalam kehidupan seseorang menjadikan saya rasa sangat teruk...
So better I go...
Going to somewhere...
Maybe my life become better after this...
Learn from mistakes...
So I must grab chances given to me...
Teruslah bertahan hingga tiba ke waktu itu...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!