Throwback LoVe,SupermooN..

Pada asalnya tak Sedih tengok cerita ini...
Tapi ada satu part yang rasanya macam kena dekat diri sendiri tu yang buat rasa sedih...huhuhu..nasib baik pergi sorang..sebelah tempat duduk pun tak ada orang...so tak nampak kita nangis...chehh cengeng sungguh saya ni...
Tapi apa yang saya suka sangat cerita ini adalah pasal keakraban dalam sebuah persahabatan...
Even dari mula sekolah sampai dah berkahwin Dan beranak pun mereka masih boleh get long together ....bercerita Dan bergossip......
Baik lelaki atau perempuan...
Dan juga pasal ketabahan seorang wanita yang lambat bertemu jodoh tetapi melalui pelbagai pengalaman dengan boyfriend2 nya yg macam hampeh..tapi lastly bertemu jodoh juga akhirnya...

Masa inilah teringat kawan-kawan roomate masa belajar dulu....
Pza...Zam..widet...mereka semua sama course tapi saya je yg lain...
Paling tak boleh lupa bila kita buat kerja gila pegi blind date...hahaha..
Lepas tu bila dah nampak orangnya semua pakat nak sorokkan diri...jahat kita kan..
Tapi at last jumpa jugak la layankan je kan...

Kita juga boleh share everything kan...termasuklah berkongsi cerita Dan masalah...
Tapi ada benda yang korang tak boleh share dengan aku..terutama pza...bila time tengok cerita apa entah...sanggup tengok kat bilik sebelah dengan alasan aku tak patut tengok...rasa macam skemanya aku masa tu...
Serius aku rindu dengan korang..

Pza orang pertama yang kahwin dulu....
Macam biasa dengan abang din nya yang dari study memang dah couple Walaupun banyak dugaan korang...alhamdulillah ada anak 3 dah kan..

Widet pun dah selamat bergelar isteri Dan ada seorang anak..

Cuma Zam yang masih berstatus bujang....

Tapi sayangnya kita dah jarang contact sebab jarak Dan masing-masing dah ada kehidupan sendiri...
Apapun wish you all do the best in life, live happily and be a strong woman....


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!