Knowing someone is better than hearing from others..

Yaa..
That's is true...
Banyak yang saya belajar selama hampir 11 bulan ditempat baru..persekitaran baru...
Dan juga orang-orang baru yang berada di sekeliling saya...kawan-kawan mungkin...
But it must back to basic...
Don't judge a book by its cover...
Lain oran lain ragam...
Saya dapat rasakan semua orang berusaha untuk cuba dapatkan perhatian..
But please..not me...
Cuma semakin kita mengenali seseorang, mungkin semakin kita tahu apa yang sebenarnya tersurat Dan tersirat di sebalik semua itu...chewahh...
Mungkin kita dengar orang tu teruk sangat, tapi hakikatnya dia taklah seteruk yang disangka...
But don't simply trust and jump to the conclusion...
Knowing people around you is better than you simply talk behind them...
Kita akan dapat belajar sesuatu daripada orang-orang yang berada di sekeliling kita...
Waima penjenayah skalipun...
So...just reminder for me...
Saya adalah saya...Dan saya tidak suka menjadi orang lain..
Keep smiles....



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!