Deko-deko ala Eric..

Chehh..
Tajuk macam rancangan deko kat astro tu...
Tapi tak la sehebat Eric tu tau...
Thanks for someone that encourage me to do this...
Sebenarnya dah lama suruh saya buat ni...
Tapi saya yang lambat sangat bertindak....
Adoiii..lembap kan saya ni...
Macam siput sedut...huhuhu..
Dengan adanya suasana Ofis yang baru ni, diharapkan mood kerja saya semakin berkobar-kobar...
Walaupun kenalah keluarkan modal sikit..
Tak apa asalkan berbaloi kan..


Siap ada plan lagi tu..tq tau...
I really appreciate it..

Bahagian yang terang sangat tu akhirnya dah nampak gelap..

Masih ada yang belum lengkap mengikut consultant saya punya plan..

Bahagian ni nampak macam tak berapa hidup sangat kan...nampak tak ceria..

So this is job I done this week..
That's all..
tak boleh puas hati lagi selagi consultant saya tu tak cakap ok...




Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!