Alahai sweetnya..

Suka tengok wechat korang ek...
Sorry nan...kak ngah share kat sini...
Sebab apa?
Sebab sweet sangat...
And I don't have experience like this..
Sebab masa study dulu, kak Ngah focus on study...tak nak campur adukkan dengan percintaan..chewahhh..
walaupun ada yang berminat sebab I know I can't handle it....
Tu sebab kahwin pun lambat...hehehe..
Apapun Kak Ngah doakan semoga kamu berdua selamat berjaya dalam pelajaran Dan kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin..
Ohh lupa..Aiman ni adalah cousin saya..
Saya rapat dengan family dia sebab mereka dah kehilangan ayah sejak kakak dia umur setahun Dan Aiman ni baru beberapa bulan dilahirkan..
Mereka ni anak yatim masa tu..
So, saya lah yang membantu makcik saya a.k.a ibu Aiman ni untuk bergerak ke mana-mana sejak saya ada kereta semasa belum kahwin..
Alhamdulillah.. Aiman Dan kakak dia Dua-dua dah menunjukkn kejayaan Dan membanggakan ibu mereka..berkat doa seorang ibu kan..







Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!