Kagumnya Saya dengan Awak...

Pagi ini agak terkejut bila pergi program, one staff bring his wife...
What i really respect about him, dia tak pernah nak sorok start dari awal dia nak berkahwin dengan semua orang di pejabat...even semasa saya jadi bos dia...
So, if i tell all minah kepoh kat office ni yang saya pergi program bersama his wife..
hahaha...guest what they will ask me??
but i don't think to tell them...
Cuma setelah berjumpa dengan dia...
saya menjadi tanda tanya...

1) kenapa dia pilih that woman?maybe something special about her that he don't get from his first wife..
2) their life look ok..maybe happy...but we don't know the real story....teruskan berdoa untuk mereka...
3) Saya kagum dengan wanita itu kerana dia sanggup menjadi perampas (sorry ayat kasar sikit) kepada seorang wanita lain yang sepatutnya dia tahu bagaimana rasanya perasaan itu...maybe terdesak or maybe tiada pilihan lain  kan....jauhkanlah saya dari menjadi seperti ini...

---saya pernah berhadapan dengan situasi itu dulu semasa sebelum berkahwin, bila ada rakan sepejabat yang telah berkahwin yang meluahkan perasaannya untuk mengambil saya sebagai second wife but saya sedar saya tidak boleh mementingkan diri kerana i know his wife and i don't want to break our relationship because of my selfish feeling...akhirnya memang dia dah pun berkahwin satu lagi dengan orang lain....dah hampir 3-4 tahun kot...ya sebab dia lelaki kan....asalkan anda mampu berlaku adil..........
sebab itu semua akan dipersoalkan oleh Allah di akhirat kelak.....







Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!