BFF tu apa?

Best friends forever..
or...
Best buddies forever..
Or...apa??
Apapun tafsirannya..
Orang tu adalah someone yang special dalam hidup kita..
Sebab apa??
Banyak mungkin jasanya..
Banyak juga peranannya dalam kehidupan kita kan...
Tetapi memperolehinya seperti mencari sebutir tiram di dalam lautan....
Sungguh sekarang saya tiada BFF tu...
Sebab apa?
I'm not simply trust other people...
Rindu bff masa zaman belajar...
Rindu bff masa zaman kerja...
Siapa2 pun boleh jadi bff kan..
In fact lelaki mahupun perempuan...
So...
Adakah saya pernh jd BFF pada orang lain?
Hanya mereka saja yg tahu..
Adakah saya boleh dipercayai?
Sebab syarat utama bagi saya untuk seseorang tu menjadi BFF adalah mesti seseorang yang boleh dipercayai..
Ini kerana kadang-kadang banyak perkara yang kita kongsikan dengan bff...
Termasuk lah hal peribadi kita...
Peace yoo...
Saya rasa sedih....huhuhuhu..



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!