Terkejut akak..

Tiba-tiba dapat wassap dari officemate...
Terkejut jugak dia hantar quote kat bawah ni dah malam camni..
Takkan dia tahu kot niat saya..
Tak ada cerita dengan sesiapa pun lagi..


Biasanya jarang dia wassap saya melainkn hal kerja sahaja...
Kalau berkongsi cerita pun hanyalah kat Ofis...
Tapi bila saya aaminn kan..
Barulah dia balas balik...
Alhamdulillah... Berniat baik rupanya untuk sama-sama mendoakan penghijrahan yang telah saya lakukan sekarang ini ...
Ya...saya sangat berharap akan ada kebaikannnya Walaupun kepahitan yang saya dah lalui dahulu belum pun setahun berhijrah..
Ya pasti ada hikmahnya...
Itu janji Allah kalau kita sabar Dan redha..

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!