Selamat bertugas di tempat baru...

Hari ini memang hari yang tak dijangka....
Selepas seminggu tidak masuk kerja...
Gara-gara tugas luar Dan sambung cuti, makanya saya tidak tahu yang hari ini diadakan majlis perpisahan untuk second bos saya yang akan mula bertugas di tempat baru bermula 4 Januari 2016 nanti...
Setahun saya bekerja di bawah naungannya...
setahun belum cukup untuk saya mengenalinya 100 percent...
Tetapi cukuplah saya katakan senang bekerja dengannya Walaupun kadangkala ada juga waktu Dan ketikanya saya melanggar arahannya...hehehe..
Tapi kerja tetap saya buat...
Terima kasih tuan atas tunjuk ajar Dan nasihat serta kata-kata semangat untuk staff bawahan seperti saya ini...
Terkejut juga bila saya ke bilik dia untuk meminta tandatangannya pada Surat cuti saya, dia bergurau mengatakan tiada kata-kata terakhir ke dari saya untuk dia...
Saya tak sangka dia bercakap sedemikian, tetapi saya membalas 'esok tuan ada lagi kan'..
Semoga Tuan berjaya Dan tabah menghadapi dugaan di tempat baru...
Maafkan saya juga sekiranya ada tersilap kata Dan bahasa dengan tuan...
Sesungguhnya saya sebagai manusia yang tidak sempurna Dan tak lepas daripada melakukan kesalahan...


Jujur saya kata dialah seorang bos yang prihatin Dan peka dengan masalah yang saya utarakan...terima kasih tuan...





Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!