Misi Membuat Kad Jemputan

Hari ini sambil bekerja sambil curi-curi buat kad jemputan untuk adik...
Alamatnya pukul 12.00 tengahari baru saya sempat untuk bersarapan..
Nasib baik bawa bekalan....
itu pun curi-curi keluar awal dari meeting gara-gara tak tahan perut dah lapar sangat....
.
Mula-mula dulu emak cakap macam tak nak buat majlis...
Hanya majlis di sebelah pihak perempuan saje...
Tapi minggu lepas emak ada menyuarakan agar saya membantu untuk buatkan kad yang simple sahaja dalam 200 kad untuk buat majlis adik lelaki bongsu saya tu...
.
Makanya bermulalah saya dari pagi gigih menyiapkannnya....
Orang tak kreatif memang camni kan...
hehehe....
Main ciplak je dari encik google laa...
and edit la sikit-sikit.....
Akhirnya berjaya jugak...
So balik nanti kita pergi buat salinan banyak-banyak ek...







So dijemput datanglah kepada sesiapa yang sudi....tarikh dan masa ada tertera di atas......

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!