It's me Today..

Pagi-pagi datang kerja perut pula dah meragam..
Huwaa...
Kenapalah kamu duhai perut...
dari semalam rasa tak sedap...
semalam daku tiadalah makan pedas-pedas..
cuma malam tadi masa tengok cerita "Tersuka Tanpa Senagaja" adalah saya makan keropok lekor yang adik saya kirim dari kawannya yang balik Kelantan..
dah lama tak makan keropok lekor dari pantai timur, memang sedap sangat bila sesekali pekena...
sebelum pergi kerja dah 3 kali membuang...
dah telan pil yang saya dapat masa pergi klinik kena cirit-birit bulan puasa hari tu..
harap-harap oklah...
tapi masih ke tandas lagi sampai di ofis...
so, semua benda jadi tak kena...
habis saya marah semua penghuni yang datang pejabat saya hari ini...
ada je yang tak kena..
memang patut pun diaorang ni kena...
sekali ketuk, sekali jalan....
Haishhh...tak paham laa...
oklah...
buat kerja...
pagi-pagi jangan nak mengeluh...
nanti rezeki susah nak masuk....
hari ni dah 8 Disember...
Plan strategik for the next year still tak buat lagi....
bertabahlah dan kuatlah oh diri saya....



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!