April permulaan yang baru...

Salam uolls semua...
sedar tak sedar..kita dah beranjak ke bulan April bagi tahun 2014..
cepatkan masa berlalu....dan usia saya pun sudah bertambah sejak 15 Mac yang lalu...
dah semakin tua rasanya...huhuhu....
apa-apapun semuanya rencah kehidupan...
ada masa kita senang..susah...gembira....sedih....
dan tidak semestinya kita sentiasa kekal berada di satu keadaan...kerana hidup ini perlukan perubahan agar kita sedar tentang sesuatu....
dan kali ini saya ingin bercerita tentang perubahan kerjaya saya yang bermula sejak 01 April yang lalu..
semalam je pun....hehehe....
Sekarang ini saya telah ditukarkan ke Unit lain...memang tidak asing dengan kerjaya saya tetapi mungkin agak mencabar...yee(wish me can do it)...walaupun mungkin dalam tempoh sebulan saya perlu menyesuaikan diri dengan tugasan yang baru ini...sebelum saya bercuti 3 bulan nanti...but i must prepare myself to do it after my long holiday (macam panjang sangat la cuti tu kan)...
tetapi kali ini mungkin saya lebih banyak berurusan dengan insan-insan terpilih itu...walaupun sudah sedia maklum tentang karenah mereka...yang tidak pernah merasa cukup dan ada saja perkara yang ingin dipersoalkan....
harap-harap saya dapat melakukannya dengan baik....walaupun tidak sesempurna mana pun (ye lah mana ada manusia yang sempurna kan)....
apa-apa pun saya berharap sangat agar mendapat kerjasama daripada semua orang di unit yang baru tu...so utk itu saya harus perbaiki diri dan jadi role model untuk orang lain....heehe...
ok..sekian saja untuk kali ini....






Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!