Breastfeding Yang Akan Dipermudahkan


Assalamualaikum...
harap2 semuanya sihat yee...
isnin hari pertama saya bekerja bagi minggu ini selepas semalam penat sangat dah tak tahu nak cakap...
gara-gara duduk terlalu lama hampir 8 jam...
4 jam menunggu rawatan di Hospital Muar baru selesai...
sambung 2 jam(perjalanan pergi dan balik)  ke HSA melihat anak buah baru saya....
Alhamdulillah hari ini saya gagahi juga untuk pergi bekerja....
memang saya dah tak boleh duduk terlalu lama sekarang ni...sakitnya tulang pinggul ni Tuhan ye yang tahu...
melihat anak adik saya yang baru lahir semalam menyebabkan saya rasa tidak sabar nak melalui saat itu...
walaupun saya tahu pengalaman itu sesuatu yang sangat menggerunkan tetapi cukup indah bila dikenang kembali...semoga saya dapat harunginya dengan lebih baik untuk yang kali kedua ini...
disebabkan telah menambah pengetahuan melalui pembacaan sebagai  persediaan yang lebih baik lagi...huhu...wish me luck tau...
so...entry kali ini nak sharing tentang entry yang baru lepas...
selepas saya bertugas di unit baru ini....makanya saya lihat dari segi cita-cita saya untuk fully breastfeed my baby akan lebih dipermudahkan...
sebabnya.....saya dah ada ofis sendiri...
walaupun kecil...tetapi dapat memudahkan saya untuk membuat bekalan stok susu untuk my baby nanti....
ada la tempat untuk mengepam susu (yang agak tersembunyi)....hehehe...
memang tak sabar untuk melalui moment itu....
kalau first baby dulu saya menghadapi masalah untuk mengepam susu tapi harap-harap kali ini semuanya berjalan dengan lancar...


gambar di atas menjadi sumber inspirasi saya......

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!