'Anak saudara pertama saya'

hehehe...entry yang lambat di update coz tahap kemalasan telah berganda-ganda sekarang ni...
hari ni dah masuk hari ke 22 insan bertuah ni lahir ke muka bumi....
siapa dia???
tu lah dia anak saudara saya yang pertama....untuk saya laa...
kalau untuk adik beradik saya yang lain yang ni merupakan anak saudara yang kedua....
so dalam keluarga kami dah ada 2 orang cucu perempuan untuk atok dan neneknya ...
kena tunggu cucu lelaki plak....
so siapa la agaknya kan yang akan memecahkan rekod itu....adakah saya??
jeng..jeng....jeng...
walaupun ada juga berharap tetapi saya tidak kisah lelaki atau perempuan yang penting selamat dan sihat...
dan untuk tahun ini juga nampaknya bilangan keluarga en madon dan pn zaleha akan bertambah disebabkan akan menerima 2 orang menantu hujung tahun nanti...Alhamdulillah...
bertambah ahli keluarga kami...
so saya sharing sedikit pengalaman my sis in law deliver baby nya..
.memang agak sukar dan penuh dengan cabaran...tetapi Alhamdulillah dah selamat pun walaupun terpaksa melahirkan dengan cara pembedahan...
setiap orang ada pengalaman masing-masing kan...dan setiap orang ada bahagian-bahagiannya...
so...mari kita tengok gambar si comel tu.....
...walaupun pada awalnya adik saya tu mengharapkan baby boy..siap dah prepare nama baby nak letak ada nama IMAN.....tapi bila di scan baby girl....so dia kena terima kan....



ni gambar masa di HSA lagi..


baba dan ibu telah berikan saya nama
...........Elisya Nur Iman.............




Elisya dengan sepupu nya yang lahir lewat sehari...



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!