Menghitung hari...detik demi detik...

Happy Monday blues to all private staff..to my husband also...hehehe...
diam tak diam...minggu ni saya dah masuk 36 minggu....Ya Allah cepatkan masa berlalu...
dan syukur sangat saya masih lagi diberi kekuatan untuk menempuhi hari-hari yang mendatang..
kalau ikut kiraan only 4 weeks to go...but saya harap sangat tak la sampai 4 weeks tu...
sebab dah tak larat sangat...bila malam...baring pun dah tak selesa...
jalan pun dah tak berapa larat sangat but saya gagahkan juga buat kerja-kerja rumah...
naik tangga..fuhh....semput rasanya...
semoga di akhir trimester ni saya dapat hadapinya dengan lebih kuat lagi...
tak sabar nak pergi hospital 27hb ni...untuk rakan suami...
walaupun saya tahu suami saya tu penakut tengok darah...and dia cakap sebelum ni kalau tak pergi pun tak apa kan...nooo....saya paksa dia...
sebab i need him to support me during my deliver...
sbb pengalaman pertama yang saya lalui dulu memang agak sedikit mendukacitakan...
tapi i try to be positive...
so harap2 semuanya dapat berjalan dengan baik...
apapun kita hanya mampu merancang dan harap Allah akan permudahkan segalanya... Aminn...



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!