Perut Asyik Memulas...Apakah??

Assalamualaikum uoolss..
hari ni kenapa agaknya ek perut saya asyik memulas jer...
ingatkan kat rumah je pagi tadi sebelum pergi kerja...
lepas balik klinik masuk ofis sakit memulas tu datang lagi....
memulas @ rasa nak buang air besar....
dah jam 4.00 petang ni rasanya dah dekat 4-5 kali saya ke toilet gara-gara rasa nak buang air besar
memang saya sedia maklum tentang keadaan ini apa lagi apabila dah berada di trimester terakhir ni...
but saya masih belum ready lagi ni...nak lepaskan untuk kami pergi bercuti Jumaat nanti...
dan saya perlu ke hospital bersama husband untuk rakan suami Ahad nanti...
so baby...please be patience okeyyy....
kalau selepas tarikh 27hb ni baby nak keluar pun boleh...
dengar cakap mama ye sayang...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!