Anak Solehah Saya

Sejak dua menjak ni akal adik Husna makin panjang...
Teringat sekali saya tegaskan pada dia kalau nak ikut saya keluar dia kena pakai tudung..
Masa tu saya ingin keluar ke bank di Tenggaroh 2...Dan dia mengikut arahan saya untuk memakai tudung..
Peristiwa tu rasanya dah hampir dua bulan berlalu..
So dua hari lepas saya Dan adik saya ingin ke pasar malam di Mawai..
So pada awalnya memang decide tak nak bawa Husna sebab kami dah lalui pengalaman dahulu pernah sekali membawanya memang agak sukar sedikit sebab dia tak suka didukung, Dan jalan terkedek-kedek...hehehe..
Tapi pandainya dia bila nampak saya Dan adik dah siap memakai tudung, dia pun mengarahkan saya untuk mengambil tudung di belakang pintu bilik saya untuk dipakaikan kepadanya...
Bila dah pakai tudung, rasa kesian pulak nak tinggalkan dia..makanya bawalah si budak kecil tu u sekali..
Pandai kan dia...masih ingat apa yang mama dia arahkan suruh buat..
Semoga Husna akan jadi anak mama yang solehah ek..itu yang mama akan sentiasa doakan untuk awak..aamiinn..




Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!