Panduan beli Smartphone @ Android

Apa kes pagi-pagi nak update pasal entry ni ek...
hehehe...ni semua gara-gara lately ni telefon saya mendatangkan sedikit problem plus i need function screenshot on my handphone....
hahaha...lawak kan...
setahun lebih saya guna handphone i yang tak berapa canggih ni...
Lenovo A850...
baru saya tahu rupanya handphone saya ni boleh screen shot...
kesian saya kan...
tu la gara-gara orang yang tak berapa pandai pasal smartphone ni...
apa pun tak boleh kan....
ok...jom saya share sedikit info saya dapat dari Tfi Channel tentang panduan nak beli smartphone @ android....

Asas-asas yang penting perlu dilihat masa nak decide beli smartphone apa.....




Brand LG..........


Samsung.....note series.....




OPPO pula.......



Brand sangat elegance kalau mampu pakai....Iphone



So kesimpulannya kalau nak pakai brand apa sekalipun, beli phone ikut personaliti dan kemampuan anda semua...
Kalau korang suka dengan phone Lenovo, go for it...Jangan biar orang kata phone tu tak sesuai dengan koranglah, apalah, sebab yang pakainya korang, yang keluar duitnya korang....
Ignore je apa orang nak cakap....
ok...that all...


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!