Dilwale memang best!!

Semalam hari pertama persekolahan...
Semalam juga ada rasa geram Dan marah kepada Cikgu..
Masa taklimat dan pendaftaran tak pula diberitahu minggu ni adalah orientasi Dan sesi sebelah petang akan juga msuk sesi pagi untuk orientasi seminggu ni..
Makanya saya pun hantar kakak masuk pukul 12...
Bila sampai Cikgu pun baru bagitahu..
Tak apalah..boleh dimaafkan..
Malas nak panjangkan..
So hantar dia sekejap Dan boleh balik lepas Cikgu ambil ukuran Tinggi Dan berat..
Makanya saya Dan adik memang dah plan nak tengok movie hari ni...
Apalagi tengok dilwale la..
Terpaksalah bawa kakak..
Movie start jam 3.10 petang...
Apa yang saya boleh rumuskan cerita ini mememang sangat menarik...
Ada sense of humour yang tak dijangka..
Ada juga aksi yang mendebarkan..
Di samping unsur percintaan yang sangat best...
Turut dititik beratkan unsur kekeluargaan yang menyentuh perasaan....
Mula-mula ingatkan ianya adalah sekuel dari filem Dilwale Dulhania Le Jayenge..
Rupanya tidak.....
Memang Kajol sangat cantik dalam cerita ni...
Sangat sesuai digandingkan bersama Shah Rukh Khan...
Saya suka dengan lagu Janam Janam..
So saya bagi 5 bintang untuk cerita ni..
memang best...
Siapa yang memang suka Hindustan, silalah ke pawagam yang berdekatan ek...





Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!