Gara-gara #AbangZen dan #IndahHarilna

aduhh!!! saya dah jatuh cinta....
tak tahu yang dah ke berapa ni...
tapi bukan jatuh cinta pada seorang lelaki ek...no..no...nooo..
tetapi pada pasangan ini....




ini semua disebabkan penangan yang diberikan oleh drama #KTAR (Kerana Terpaksa Aku Relakan) yang dah habis ditayangkan bermula bulan Mei lalu yang dilakonkan oleh #AmarBahrin dan #IzreenAzminda...
sejak itu saya sering mengikuti perkembangan mereka...
di twitter mahu pun instagram...
dahsyat sungguh saya kan uoolsss...hahaha...
saja untuk menghiburkan hati dan mengisi masa terluang gitu...boleh kan..?




walaupun tidak berpuas hati dengan endingnya, tetapi dengar cerita akan dibuat sambungannya dalam bentuk telemovie yang akan ditayangkan pada 5 oktober nanti (sempena hari raya qurban).....aduhh tak sabar nak tunggu ni...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!