Semalam Yang Mengharu Birukan Aku..

Salam...uols semua..
Berjumpa lagi kita ekk..
Hmm...arini nak sharing cter pasal semalam..
Hari Isnin memanglah hari yang paling sibuk ni unit yang aku kerja ni..
Maklumlah tinggal sorang...sorang lagi member kena pergi kursus...
Orang cakap hari Isnin hari yang paling malas nak kerja..ye lah sebab dah cuti dua hari..
sampaikan disebut hari Isnin sebagai...'monday blues'...
tapi pada aku plak...hari Isnin adalah hari yang paling rajin aku nak kerja..
paling malas hari Jumaat sebab esoknya dah nak cuti hujung minggu kan..
nak dijadikan cerita...semalam...macam-macam yang nak dibuat di pejabat...nasib baiklah ada member-member yang tolong....nak jawab panggilan telefonnya satu hal...nak siapkan macam-macam dokumen lagi berkaitan hal-hal yang berlaku semalam dan yang akan berlaku sepanjang minggu ni...
tu yang bila tengahari jer...mood i dah 'down'...
sampaikan ada member tegur 'are u okey'..
so jawablah ...okey...walaupun dalam hati Tuhan je yang tau...
and lastly...disebabkan kesibukan yang melampau pada hari Isnin,balik kerja semalam dekat pukul lapan malam...huhh...dalam sejarah betul...
sebelum balik rumah, singgah kat kedai makan nak bungkus makanan bawa balik untuk dimakan,pastu plak lambat plak dapat ape yang diorder...pembantunya boleh tahan ramai..tapi nasib lah nak buat camana tukang masaknya sorang...hmmm...ape pun semalam adalah hari yang paling mengharu birukan hidup aku....

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!