Perlaking..Jom try..!!

Hai...
selamat pagi...
diam tak diam dah masuk hari ke 17 Ramadhan kita berpuasa...
lagu-lagu raya pun dah mula berkumandang di corong-corong radio..
memang terasa bahang kemeriahan Syawal yang semakin menghampiri...
tu belum lagi kalau pergi shopping komples atau bazar-bazar yang menjula pelbagai kelengkapan Hari Raya....memang confirm penuh dengan manusia yang bersesak-sesak..
so macam biasa tahun ini memang tiada rasa membeli belah secara berjemaah dengan Husband dengan anak-anak...dah masuk tahun kedua berjauhan, so everything mama kena siapkan dahulu untuk anak-anak...terutama sekali pakaian mereka...
so tahun ini turn beraya dahulu di rumah mak dan abah saya...
raya kedua barulah balik ke rumah mertua...
ok done cerita tentang persiapan raya....
.
.
ok...hari ini nak share tentang satu produk ni...
biasalah kan, nama pun perempuan tak lepas dari rasa ingin menjaga kecantikan....
termasuklah saya...
sebab kadang-kadang jealous juga dengan adik perempuan saya ni yang kulit mukanya licin, putih bersih dan sangat sukar nak nampak jerawat tumbuh....
saya ni memang susah nak makan apa-apa pun jenis produk kecantikan...kalau ada pun makan Vitamin C...itu pun asyik terlupa dan skip jer....ni pun adik saya yang syorkan...hahahaha...
tapi produk kali ni memang tak boleh lupa dan skip sebab harganya yang agak boleh tahan so kalau saya tak manfaatkannya memang sangat rugi....hehehe..
jadi bermula awal puasa lagi saya dah start makan Perlaking ni....
nak tahu tak macamana boleh terjebak dengan Perlaking ni??
ok...let me tell you the story...chewahhh...
ini semua gara-gara saya terjebak mengikuti perkembangan pengasasnya Safiey Ilias (nama dalam FB) atau namanya Safiudin...seorang jutawan muda.....Mak Nyah yang telah kembali ke pangkal jalan...kisah penghijrahannya menjadi viral di FB sehingga saya yang tak pernah kenal dia pun terjebak apabila ada kawan yang share di wall mereka...
.
Allah itu Maha Besar kan...Dia lah yang mampu memberi hidayah kepada hambaNya..
bermula dengan mengikuti perkembangan penghijrahannya itulah kemudian baru saya tahu yang dia merupakan pengasas produk Perlaking ini....
kat bawah ni juga saya share kan khasiatnya...
harganya memang asalnya RM 120..
tetapi saya membeli dengan ex schoolmate yang merupakan seorang yang membuat bisnes jualan produk online, so saya dapatlah harga RM 90...
.
cara menggunaknya:
sangat senang....
hanya kemam dalam mulut..
bulan puasa ni biasanya saya makan sebelum tidur...
but kena make sure kena minum air masak yang banyak...8 gelas sehari..
selalunya saya akan buat..bangun sahur dan selepas sahur mesti saya dah minum 3-4 gelas air masak...
so masa berbuka hingga waktu nak tidur pun kena pastikan 4 gelas air masak sudah saya minum...
so....tak rugi sebenarnya try....
memang berbaloi....







so...nilah pengasasnya...





Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!