Cerita lawak pada tengahari

Astagfirullahal'azim...
Tengahari rehat sebentar ingatkan dapatlah melelapkan mata..
tetapi tak boleh gara-gara mendengar pengalaman dan cerita daripada seorang kawan yang baru mendirikan rumahtangga...
memang banyak tertawa apabila mendengar kisahnya...
sampai kan tahap apabila malam menjelma dia rasa sangat stress...itu yang sangat melucukan kami berdua....sampai terbahak-bahak ketawa..
Ya lah saya pun dulu begitu kan...
apapun saya cuba juga bagi semangat pada dia agar dapat menyelesaikan masalah yang dia hadapi...
semoga dia akan berjaya...
Alhamdulillah sekarang saya baru dapat rasai nikmat mempunyai sahabat @ kawan yang sebenar...
dapat berkongsi cerita dan rahsia, serta saling membantu...
setelah sekian lamanya tidak merasai perasaan itu...
tetapi seperti biasa jugalah kena sentiasa beringat..
people come and people leave...
tiada apa yang bersifat kekal...
satu hari nanti dia juga akan pergi...
mungkin berpindah mengikut suaminya...
sementara masa masih ada, enjoy every litlle moment on that...
ya....saya akan hargai saat-saat ini...


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!