No Boss...bukan Yes Boss!!

Pertama kali dalam sejarah...
sepanjang 11 tahun saya berkerja dalam perkhidmatan awam...
saya melawan dan mengingkari arahan Boss..
berani nya saya kan...
kalau setakat bos unit tu memang saya pernah juga buat....
tapi bila Boss besar....macam tak percaya saja...
Ya...saya harus berani...walaupun saya tahu risiko yang saya akan hadapi selepas ni...
Jadinya...bila datang kerja tadi pagi...baik-baik ada mood nak bersenam robik...
hilang terus mood saya bila second bos panggil dan tanya berkaitan hal tersebut....
Wahhh...hebatkan...
terus dia tunjuk pada saya wassap dia bersama pengarah....
entahlah...dunia...
saya nak percaya pada siapa sekarang ni....
but i realize one thing....
baru saya tahu...dan sedar apa yang berlaku...hmm...let me keep as a secret...
Sorry Boss....saya tahu saya cuma orang bawahan...
tapi siapa lagi saya nak mengadu kalau berhubung soal kerja,kalau saya stress...
semua masalah nak diletakkan pada saya...staff bermasalah dihantar ke unit saya...
tiada siapa yang tahu apa yang saya rasa...
nobody knows.....i hide it inside...
thanks you...cuma harap sangat sesuatu akan berlaku...
Pada Mu saja aku berserah...
i know i can do it..



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!