Andai dapat ku undurkan putaran dunia..?

Ada banyak perkara yang saya akan buat untuk menikmati keindahan hidup ni...
- kalau saya masih bujang, saya akan travel satu Malaysia bersama kawan-kawan untuk luaskan pemandangan..pengetahuan..seronok pergi tempat orang ni..
- saya teringin nak belajar sesuatu kemahiran lain seperti belajar interior design or ambil kursus jadi chef ker..mesti best kan...
- saya nak buat charity or join sukarelawan..wahh nampak macam happening sebab bergaul dengan pelbagai lapisan masyarakat yang perlu dibantu..
- saya akan menabung Dr masa remaja lagi and at least sekarang saya dah mampu tersenyum sebab saya boleh dapat hasilnya sekarang...
- saya akan join apapun seminar yang berkaitan dengan motivasi untuk meningkatkan kualiti hidup..and I still can do it now...
Hehehehe....dah cukup...itu semua KALAU..
past is past....focus on now...and your future...


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!