I Luv My Job.....

Hari ini hari Rabu....
Sebelum pergi kerja.....saya sangat bersemangat....kerana bermulanya hari baru untuk saya...
bila saya naik kereta untuk ke ofis...saya jadi geram...sebab en papa tidak mengisi minyak kereta....
sampai di ofis.....sewaktu mendengar pengumuman boss,saya jadi blur...sebab ada perkara yang dikatakan saya tak paham...
tapi...saya tetap bersemangat membuat laporan yang harus dibentangkan pada mesyuarat minggu depan....

bila berjumpa dengan klien saya jadi penat...sebabnya terlalu banyak mendengar mereka bercakap,dan dalam masa yang sama saya juga menulis laporan....dan saya sangat lapar kerana hanya makan biskut chipsmore tadi pagi...
...and lastly saya jadi bosan sebab mereka asyik bercakap and bercakap....sambil dalam hati berkata(bilalah dia nak berhenti bercakap ni)

selepas makan tengahari rehat tadi.....bila mula buat kerja...mata saya dah mula mengantuk....sebab perut dah kenyang...OMG...lapar salah...kenyang pun salah...

tetapi walau apa pun emosi yang saya hadapi dalam hari-hari saya bekerja,
secara kesimpulannya.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sebab inilah rezeki yang saya minta dari Allah semasa saya tamat belajar, dan inilah yang terbaik untuk saya,keluarga saya,agama saya dan bangsa saya...dan saya bersyukur dengan kerjaya saya sekarang..

Comments

  1. OMG...OMG...ZURA...
    CIAN KO...CIAN KO...EMY KATA...HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi kak...ko mengingatkan aku ek dgn ayat tu...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!