Gembiranya saya DIA tiada..

Salam...selamat pagi....hopefully kita semua diberikan kesihatan yang baik sehingga dapat melakukan tugas-tugas harian....
Hari ini pagi-pagi dah ketawa sakan...gara-gara second bos arahkan buat perkara yang semua orang xjangka...staff kena ada wakil untuk pertandingan senamrobik bersama penghuni...
OMG...semua dah terbayang-bayang bagaimana agaknya situasi itu...
dah la masa suntuk....hari rabu dah reherseal....sape yg nak latih kami ni....
ape2 pun happy sebab hari ini dapat bekerja dengan aman...tanpa sebarang tekanan...sebab DIA tiada...katanya sampai 2 minggu....
bukan saya saja yang rasa begitu...tapi majoriti semua akan berperasaan begitu juga...
kesian DIA ek...kenapa laa semua orang tak suka dekat dia....
apa yang saya harapkan semoga satu hari kalau saya diberikan tanggungjawab menjadi seperti DIA,saya xnak jadi macam DIA...
i'm trying my best to make my staffs happy when working with me......

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!