PC oh PC!!

Selamat pagi semua!!!
Aduhai rindunya rasa nak berblog....
Yelah sejak dua menjak ni apa la masalah kat komputer ofis ni...
asyik tak boleh on je...
naik pening kepala den.....
lagi-lagi pula time nak siapkan kerja yang urgent....
nasib la baik ada seorang pakar membaiki komputer ni...
naik segan pulak dengan dia.....dah dekat lima kali panggil dia atas masalah yang sama....
asal dia datang je terus ok....
aduhh..pada hal masalahnya simple saja.....
dan harini dia cakap "cuba puan beli extension lain, yang mahal sikit....."
hmmm....nak mahal camana lagi la kan...
oklah...saya akan beli extension lain...
...sebab tak nak menyusahkan kamu lagi wahai Mr. Hakim....
Thank you so much^_^
so kena reward dia lah ...sebagai menghargai jasa dia....
malu rasanya bila terpaksa menyusahkan orang lain atas masalah kecil....
Yela sebab saya memang buta IT....
kalau saya tahu, saya takkan susahkan orang lain.....
Itu prinsip saya......
.
so stop talking about my PC....
Mac dah datang.....
please be nice to me......
and I hope my journey is more interesting after this....
(walaupun minggu ni tahap stress agak melampau gara-gara manusia yang tidak buat kerja update buku servis).....saya memang nak face to face dengan kamu.....tapi seminggu dah dia tak datang kerja...
.
dapat pulak rakan sekerja baru yang juga agak supportive and very positive....
welcome to our unit Mr S...
semoga Allah permudahkan perjalanan kehidupan saya pada masa akan datang...aaminnn..
.
.

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!