Tudung Ruffle Yang Senang di Pakai..

Selamat pagi uolls...
hehehe...
Alhamdulillah lepas bersarapan bigbreakfast, perut dah kenyang..
semangat nak post new entry...

.

Sejak dua menjak ni agak gila membeli barang secara online je la...
but masih dikawal...
so...saya pun nak share kegilaan saya ni...
salah satu yang saya beli adalah tudung ruffle..
mungkin jenama tudung ni belum lagi glamour dan popular macam tudung aidijuma...or ariani...even Fareeda...
tapi yang saya tertarik nak test kerana dia ada unsur bawal...
because saya adalah peminat tegar bawal...
bawal aidijuma...bawal exclusive (hahaha..paling mahal pun yang saya mampu beli setakat harga RM 67.00..yang beribu-ribu tu memang tak mampu la mak...)..
sebabnya hanya tudung bawal yang kena dengan muka saya yang memang tembam...
wooww...bila lah nak kurus...hahahaha...

.

so sibuk la meng'google'...pergi kat website dia...IG juga and tengok Tutorialnya...
amboii excited gitu...(untuk lelaki post ni memang tak sesuai untuk dibaca unless anda sayangkan bini anda or kekasih and so on..)
ok...
disebabkan keterujaan saya tu, maka saya telah order 2 helai (chicnones warna hitam dan maroon)..
memang agak mudah dipakai dan digayakan seperti shawl...bagi peminat shawl ekk..hehehehe..



so nilah tudung ruffle jenis chicnones yang saya beli tu...
memang mudah dibentuk...so kepada sesiapa yang berminat pergi la ke websitenya...


atau pergi ke IG


Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!