taska kakak di rumah..

hye awak semua...
mari sini lihat tempat belajar saya kat rumah nenek ni...
memandangkan rumah nenek ni besar dan ada kawasan untuk saya bermain dan menyepah-nyepahkan barang permainan saya, maka mama saya telah wujudkan satu kawasan khas untuk saya bermain dan belajar...
jadi saya rasa gembira dan seronok sangat....!!
jom lihat apa yang mama dah buat....








cantik tak.....
walaupun sebenarnya benda yang tampal kat diniding tu mampu bertahan beberapa minit saja, kerana selepas itu ianya telah jatuh disebabkan cellotape tersebut dah tak lekat.....
tak apa, sebab mama saya akan perbaikinya nanti...
semoga saya akan lebih bersemangat nak belajar dan bermain selepas ini..

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!