Setahun dah berlalu..

Kejap sahaja kan....
pejam celik, pejam celik....setahun dah pun berlalu..



tengok.....kejap je kan dia dah besar....
dah setahun umur saya....
halus je saya ni...
mama tak bagi makan kot....hahaha...

2 hari dah berlalu sempena kelahiran saya yang pertama.....walaupun tak dapat sambut dengan papa, along,angah dan abang...tapi mama tetap meraikannya untuk saya....


Sebab mood saya tak ok, lastly kakak dan mama yang tolong potong kan kek untuk saya....



sedapnya.......


eeei tolong saya.....saya nak bebas.....

SELAMAT HARI LAHIR NUWAIRAH HUSNA....
SEMOGA MEMBESAR BAGAIKAN JOHAN....
DAN MENJADI ANAK YANG SOLEHAH....
MAMA, PAPA DAN KAMI SEMUA SAYANG ADIK..

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!