LamaNya Saya Tak Main Belon....


Hai....
Nak Update cerita yang berlaku hujung minggu lepas...
Yela sebab papa saya balik,maka mama saya ada driver untuk bawa saya keluar berjalan-jalan...
makanya dapatlah saya merasai keseronokan bermain belon yang sudah sekian lama saya tinggalkan sejak duduk di rumah nenek....
tapi rasanya tetap tak sama dengan keseronokan macam main dekat tanjung kan mama....hihihi...
Yela kakak...
apa pun happy sebab dapat bawa dia keluar bermain dan merasai keseronokan berhujung minggu...
kebetulan berhampiran kawasan kami bermain belon ini juga ada expo sempena kemahkotaan Sultan Johor yang berlangsung sehingga 19 April 2015...


tak best sangat sebab tak ada angin waktu tu...


along pulak yang seronok sakan nampaknya...


peace yooo...


See....susah sebenarnya nak suruh dia bergambar...

thats all our activity last week...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!