Happy Birthday To Me!!

Hari ini, jam 12.01 tengah malam tadi...
genaplah usia saya yang ke 33....
Happy Bitrhday To Me!!!
OMG...saya dah tua rupanya...
dah potong kek pun jam lebih kurang 9.30 malam tadii...
Birthday in Advance...hahaha...
Ya Allah...Alhamdulillah...
Syukur aku panjatkan masih diberikan peluang menikmati usia sehingga hari ini bagi membolehkan aku untuk lebih beribadat...
berbakti kepada kedua orang tua...
menjadi isteri yang solehah....
juga menjadi ibu yang Mithali...
semoga pertambahan usiaku ini akan menjadikan aku insan yang lebih mensyukuri nikmat Mu...
lebih berusaha memperbaiki diri....
dan untuk menjadi hamba Mu yang lebih taat lagi....
itulah doa yang akan ku panjatkan setiap hari...
thanks En. Papa sebab dah belikan kek...
dan sanggup balik untuk celebrate birthday Mama...
Muaaahh...Luv U So Much...^_^



See...siapa yang terlebih excited sambut birthday ni...hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!