Supplement Nak Bagi Energy??

Baru sekarang nak terpikir pasal supplement....huwaaaa...;(
Yela...sejak dah berpindah tempat kerja baru ni...
dan sejak nak pergi kerja kena menempuh perjalanan selama 50 minit pergi...50 minit balik...
dan sejak itulah daku rasanya memerlukan energy booster....
why???sebabnya saya sangat penat...
tak tahu kepenatannnya nak digambarkan bagaimana...
nasib baik lah tinggal dengan emak dan abah...
maka saya tak perlu risau untuk memasak selepas balik kerja kerana semuanya sudah diuruskan oleh emak...
jadi apabila saya balik tu,saya hanya perlu melayan 2 orang budak kecil tu...
dan bila kedua-duanya dah tidur maka secara automatiknya mama dia pun Zzzzzz...
bayangkan begitulah rutin saya selama satu minggu...
dan apabila cuti hujung minggu pula,saya memang tak larat nak keluar  ke mana-mana melainkan ada driver yang boleh bawa...
saya lebih rela duduk di rumah bermalas-malasan melayan anak-anak...
sangat berbeza tau...
semasa saya di Muar, dalam kepala tu macam-macam plan kalau tiba hujung minggu..
 kalau boleh nak habiskan masa bersama keluarga dengan beriadah di luar...
pergi shopping ker...
ambil angin kat tanjung ker...
berkelah ker...asalkan jangan duduk rumah....
tapi disebabkan kepenatan yang melampau saya alami sejak berpindah ke sini, saya lebih banyak menghabiskan masa di rumah walaupun pada hujung minggu...
thats why i need Supplement...
selama ini tak pernah pun terfikir pasal benda ni kan...
ada makan Shaklee sebelum ni....but itu untuk diet...
hahahaha...tapi tak diet mana pun...
so sekarang tgh survey supplement apa yang sesuai untuk di makan...
any idea???hehehe....
google punya google...so jumpa lah seperti di bawah ni...





sebenarnya dah lama teringin nak cuba radiglow ni, first sebab duta dia ialah Irma Hasmie..tapi masih belum survey harganya lagi...kalau harga berpatutan, boleh try...
of course kena cari yang kita mampu kan...




kalau tak jumpa...memang kena berbalik pada Shaklee juga la...tak payah nak pening sangat sebab dah ada kawan yang boleh supply barang Shaklee ni...



yang ni pun boleh juga kalau nak cuba...
nanti saya fikir-fikirkan dan buat pilihan...
paling penting kena ikut budget juga sebab supplement ni bukan makan sekali je tetapi mesti makan secara berterusan....



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!