Kurus Fit Online coaching

Sejak mengamalkan pemakanan dan gaya hidup yang sihat ini, segala-galanya berubah dalam hidup saya...
.
.
Dari segi aspek kesihatan, badan terasa ringan...tidak mudah mengantuk lagi-lagi selepas makan..
.
Dari segi emosi, saya cuba berada dalam Fasa untuk menguruskan emosi dengan lebih baik....
.
.
Saya juga dapat merasakan waktu tidur saya lebih berkualiti.....
.
.
So let me introduce apa yang saya telah buat...
.
Sebenarnya dah lama decide untuk join satu program, yang mana program ini melibatkan bagaimana untuk menurunkan berat badan, so saya telah mula join pada awal Jun dan memang program ini dikenakan bayaran yang pada saya mampu untuk saya...
.
.
Alhamdulillah siapa yang join, akan diberikan resepi hari-hari untuk pemakanan kita....
5 kali makan dan senaman hanya kita sendiri yang kena buat.
.
.
sebabnya untuk turun berat badan, kena jaga makan 80 % dan senaman hanya 20 %....
.
.
dan hasilnya saya turun 6 kilo dalam tempoh sebulan.....so sekarang dalam Fasa untuk mendapatkan berat yang ideal dan saya juga masih mengamalkan pemakanan yang sihat...
.
.
Contohnya gantikan nasi dengan 'sweet potato makan bersama lauk ....lebihkan protein dalam hidangan kita...makan snek iaitu kekacang atau pun buah seperti jambu batu bagi mengelakkan kita makan banyak pada waktu makan tengahari dan malam.
.
.
so itu lah sharing saya hari ini.
.
.

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!