On The Way To the Airport..


Saya memang peminat cerita cinta...
plot yang romantik, bahasa yang puitis dan sewaktu dengannya....
makanya tak hairanlah dahulu zaman muda remaja saya memang suka baca novel...
asal ada sahaja novel terbaru keluaran penulis yang saya suka, saya pasti tidak akan melepaskannya....
tetapi bila nak menginjak ke usia dewasa ni....chewahhh...
minat itu sudah berkurang, mungkin juga kerana kekangan masa, dan kesibukan sebagai ibu ditambah pula dengan faktor penatnya kerana berulang alik ke tempat kerja 100 km sehari....
.
.makanya untuk meneruskan hobi saya ini, saya gantikan dengan menonton drama korea yang ada ditayangkan di mana-mana saluran TV...
kenapa drama korea??bukan drama Melayu.....??
why????
.
sebabnya yang paling utama penerbit drama korea ini memang sangat kreatif....
carilah mana-mana drama korea yang kita nak jumpa mempunyai jalan cerita yang sama...
memang sangat susah...
compare dengan drama Melayu...
asyik-asyik cerita pasal anak orang kaya...kena paksa kahwin....
yang kita boleh agak jalan cerita dan penghujungnya...
 bosannya dengan drama yang sebegini.....
.
.
so...thats why i choose korean drama....
.
so salah satu drama yang saya tengah follow sekarang ini adalah...
.
"On The Way To The Airport"
.
percaya atau tidak saya tak tonton melalui TV...
walaupun memang sekarang cerita ini baru episod 12...ada 8 episod lagi...
tapi saya sanggup tonton dekat Youtube....
layan perasaan sorang-sorang...
biasanya selepas subuh pagi setiap Khamis dan Jumaat...
kerana cerita ini ditayangkan pada setiap Rabu dan Khamis....
di saluran Astro....
.
bestnya cerita ini kerana terdapat konflik keluarga....
love story yang tidak dijangka ....
chemistry....
fate......
persahabatan......
.
semuanya dicantumkan menjadi satu drama yang memang sangat sesuai untuk ditonton untuk orang seperti saya...
.
so...this is theraphy for me also...
hahahaha...
.
oklah...Jom layan trailer dan sedikit sedutan cerita ini.,.......
.







Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!