Masterchef saya!!!

Selamat petang semua... hari ini banyak perkara hendak dikongsikan.... so,saya nak cerita pasal en husband saya ni... kalau nak mintak tolong dia masak,memang susah...yelaa sesekali nak rasa masakan dia kan... tapi sejak dia tahu masak asam pedas ni,ada laa dah dekat dua kali dia masak.. tapi bahan-bahannya saya la yang sediakan... tapi memang sedap asam pedas dia... first asam pedas ikan kembung... yg second asam pedas kepala ikan mayong..... nyummmm2....memang lazat.... tapi sori laa....lupa nak amik gambar... dah siap makan baru dia teringat nak ambil gambar tu... nak upload katanya.... ok,biar saya yang tolong
uploadkan...

..  photo 20130911_200432.jpg


apepun masakan papa memang sedap....TERBAIK!!!!

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!