Selamat Hari Lahir..

Esok adalah hari lahir dia..
dia adalah seorang yang saya kenal, sangat singkat perkenalan itu...
ini adalah kali pertama saya nak ucap pada dia...
malangnya mungkin dia tak tahu dan tak akan tahu...
sebabnya hanya saya saja yang tahu...
dan saya tak akan 'break the rules'
apapun saya nak ucapkan;
"Selamat Hari Lahir Kepada Seorang Kawan,
Awak banyak mengajar saya tentang sesuatu...
Dan sesungguhnya ianya tak akan luput dalam ingatan
sehingga ajal menjemput saya, ataupun sekiranya saya ditakdirkan menjadi gila....
Semoga kehidupan awak bertambah baik, dirahmati Allah hendaknya,
sentiasa dilimpahi kebahagiaan, saya cukup bangga dan bertuah pernah kenal orang seperti awak...
memang benar kehadiran seseorang dalam kehidupan kita memberikan banyak kesan dan akibatnya..

Selamat Hari Lahir Awak....!!!

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!