Saya Rindukan Mereka -__-

Ya Allah...
Semakin hari di sini..semakin banyak dugaan nak ditempuhi...
berilah saya kekuatan...sebab saya nak seronok bekerja di sini..
but...the way people react here....sometimes make me feel frustrated...
nobody want to take responsibilities...more responsibilities actually...
unless blame other people if something happen...
Saat saat inilah saya rindukan rakan-rakan sekerja di Muar..
Rindu dengan semangat kerjasama mereka..
Rindu dengan ejekan mereka...
Rindu dengan kenakalan mereka....
Rindu dengan telatah mereka....
Rindu dengan bebelan mereka...
Rindu mendengar kata-kata nasihat mereka...
Rindu dengan gurau senda dan ketawa mereka...
Pendek kata saya rindu segala-galanya tentang mereka....
Mereka semua yang banyak mengajar saya tentang pentingnya semangat kerjasama dalam melakukan sesuatu kerja...
Mereka semua yang banyak menjadikan saya lebih kenal dan faham dengan sikap dan personaliti seseorang..
Banyak sungguh jasa mereka..

To Mak Jemah....sungguh singkat masa kita bersama...




To An...terima kasih banyak membantu masa kita tinggal berdua je kat pemulihan tu...
To kak su dan kak abna...a lot of memories with you..
and also Isa....the most cool man..



To UPP staff....ogy..amir...as...miza..kalai...ali...hazwan...am...sifu..En Rahman..
To the most senior...Tn. Hj. Yusof Omar....thanks atas kerjasama kita selama ini...


To all admin staff...EO..kak sutini...cc..kak SaRah..kak Mas..Mis...Dahari...Is..and Zolfakar




To the most naugthy man...Helmy..serius rindu dengan panggilan mok...mok tu.....hahaha

To My ex boss..Mr Selva....thanks a lot sir...for advice and your guidance..really  appreciate it.
To Bosses....En Zubri...En. Roslan...and Big boss...Said Muharam...you all make me become strong..








untuk dua-dua mak yong ni...semoga selamat sehingga melahirkan....besynya nak dapat baby....

Sesungguhnya tanpa kenangan lalu, maka siapalah kita pada masa dan ketika ini...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!