Bestnya Shopping Online kan?!!

Hari ini banyak nak update kat blog saya...
since mood tengah ade kan uollss...
so...nak share lah saya telah pun men'shopping'kan diri secara online untuk buat persiapan sambut our little precious nanti...
hari tu dah beli set tilam kekabu....dan barut baby...
kali ini saya beli....
set pengurusan uri...(rupa-rupanya sampai tahap benda ni pun diaorang ade jual kan)...sebenarnya nak memudahkan my husband jer...so x perlu la dia susah-susah nanti...






set ni memang bagus juga...and packaging dia pun kemas dan dijamin sampai tidak pecah...saya beli di...



dan seterusnya saya telah shopping di LittLE DJe ...... iaitu dua helai bedung untuk baby....




tu lah warna dan corak yang saya pilih....

sebelum ini memang saya dah pernah beli online di littledje...


set tilam kekabu bayi...

dan juga barut baby....



And last sekali saya rasa kot saya shopping online...(hehehe)..
tapi dalam otak ni ade lagi nak beli untuk persediaan breasfeed nanti...




yang ni saya masih menunggu barang ni sampai sebab baru semalam order and buat payment....
harap-harap puas hati dengan barang ni nanti walaupun ikut harga online, saya dah dapat diskaun sebanyakRM 25....kebetulan pulak kan....

boleh rujuk ke Tanamera

Kalau nak tahu semua barang-barang online ni saya dapat infonya melalui pembacaan saya di majalah Pa & Ma...tapi sejak mengandung kedua ni saya memang jarang membeli majalah tu sebab mood membaca tiada sangat (boleh dikatakan malas laa) compare dengan 1st preggy hari tu....
setiap bulan saya tak pernah miss....
ok...sekian saja untuk sharing kali ini ekk...



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!