Alhamdulillah..HPT positif (^_^)

Salam dan selamat tengahari.. hari ini agak seronok sebab akhirnya Tuhan dah bagi rezeki yang paling bernilai buat saya.. setelah menanti akhirnya penantian saya dibalas dengan anugerah terindah ini... nak tahu apa... jeng....jeng...jeng....nampaknya tak perlu rahsia lagi... semasa pregnant 1st baby,saya tak pernah buat ujian HPT (Home Pregnancy Test) sebabnya saya masih kurang arif... jadi bila dah lewat datang period hampir sebulan saya terus ke klinik swasta...so kat situ la baru tahu resultnya... tapi kali yang kedua ini, saya excited nak tahu sendiri dengan buat HPT... bermula bulan Jun lepas saya lewat 9 hari period tapi buat 2 kali HPT, and result nya sangat menghampakan... tapi kali ini..saya buat lagi memandangkan period saya dah lewat 11 hari dan saya kesan perubahan perut yang makin buncit....walaupun saya tidak ada simptom mabuk cuma saya cepat mengantuk dan penat.... jadi saya cuba buat cuma kali ini saya buat awal pagi sekitar jam 3.20 pagi tadi... DAN KEPUTUSANNYA... SANGAT MENGGEMBIRAKAN...DALAM MASA SEKEJAP SAHAJA KELIHATAN 2 LINE TERSEBUT... ALHAMDULIALLAH...AKHIRNYA TERCAPAI HASRAT SAYA...DAN MUNGKIN SAYA LEBIH BERSEDIA SEKARANG...CUMA PERLU DISAHKAN LAGI DI KLINIK NANTI...CADANGNYA MUNGKIN HUJUNG BULAN NI LAA....BERITA NI HANYA SAYA SENDIRI YANG TAHU TANPA DIKONGSIKAN BERSAMA SUAMI DAN KELUARGA TERDEKAT...SEBAB TERLALU AWAL LAGI KOT...APEPUN...KALAU BETUL,INSYAALLAH TAHUN DEPAN MAK DAN ABAH SAYA DAPAT 2 ORANG CUCU BARU...IAITU ANAK ADIK SAYA YANG JUGA ISTERINYA TELAH PREGNANT LEBIH AWAL DARI SAYA..TERIMA KASIH YA ALLAH...  photo PhotoGrid_1379561741506.jpg

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!