Kenapa Mama Nangis??



Salam semua...hai....dah lama rasa tak kongsi cerita...
sejak dua menjak ni kesihatan saya kurang baik...
yela dah nak masuk 7 bulan kan...
jalan pun dah tak larat...sakit punggung...macam2 ada...hehe..
dugaan preggy kali ni memang agak mencabar....dengan kecelaruan emosi lagi...
entahlah sejak dua menjak ni saya mudah touching...huhuu....
mudah saja air mata ni mengalir tanpa sebab.....
agaknya pembawakan baby kan...(tapi selalu juga ingatkan baby agar jangan jadi cengeng cam mama dia)hehe...
tapi yang syahdu sangat, bila saya nangis...si kakak perasan...dan dia macam faham mama dia sedang sedih....dia pun cakap..."nape mama nangis?"..seolah-olah nak pujuk mama dia...
tapi yang tak tahan dia pun sampai nak ikut nangis...siap mencebik lagi..
dan bila papa dia balik dia siap cakap lagi dengan papa,"mama nangis"...huhuhu malunya...
rupanya tak sedar kakak dah besar kan...dah boleh faham perasaan mama...
walaupun baru berumur 2 tahun 4 bulan...
apa pun ada lagi 12 minggu untuk saya hadapi..
semoga saya semakin kuat....Aminn...

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!