Semuanya kerana DIA...

Kenapa saya sangat sedih hari ini...semuanya kerana dia...
dan saya tak akan menangis...tetapi sebab dia saya menangis.....
saya tak pernah rasa tertekan...kalau bukan disebabkan dia....
hati saya sangat terguris...semuanya kerana dia...
disebabkan dia,hidup saya sangat merana hari ini....
bukan hari ini saja,tetapi hari2 yang sebelumnya juga...
kadang-kadang saya rasa berkecil hati...
juga disebabkan dia....
tapi dia tak pernah memahami apa yang saya rasa...
hanya kerana dia belum cukup mengerti...
saya tidak pernah merasai kebahagiaan yang sebenar...
hanya kerana dia....
Ya...dia...
dia yang sangat istimewa...
dia...dan dia...
Ya Allah...berikan lah ku kekuatan untuk menghadapi semua ini...
untuk terus berhadapan dengan dia....
insan yang kau pilih untuk meniti kehidupan bersamaku...
(mood sedih telah berlalu...semoga ketabahan akan ada bersamaku)

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!