Bersediakah aku untuk kali yang kedua???


Salam...hai...selamat pagi...sudah masuk bulan Rejab nampaknya...
tak lama lagi Syaaban...n Ramadhan pun muncul kembali....
hehe...hari ini sangat kebosanan...sebab...ofismate ramai bercuti...sempena cuti sekolah la katakan...
pejam celik dah dekat nak puasa kan...
persiapan...hmm... biasa-biasa jer....
cuma post kali ini untuk bercerita tentang kesediaan saya....
bersedia untuk apa???
ntah laa ekk...
sebenarnya saya sangat berbelah bagi...
hmm...tapi lau ade saya terima kan...rezeki Allah...
kalau tahun ni x menjadi, saya akan stop untuk 3 tahun....
sebab plan nak memiliki rumah sendiri dahulu yang akan diutamakan....tapi apapun itu semua perancangan kita sebagai manusia,tapi Allah yang menentukan....
hehe.....bersedia untuk ape ni sebenarnya???
saya pun tak tahu nak cakap......segan laa....
apapun doakan lah yang terbaik untuk saya ekk...
kita tunggu saja beritanya.....

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!